Nokre gonger står ein i slike situasjonar der ein smiler og lytter og forklarar, og først etterpå kjem i tankar om kor deileg det ville vore å skrike at folk kan berre drite i det og gjere det sjølv for faen. Nokre gonger regnar det når det einaste ein vil er å sitje på trappa og hulke i fred utan å bli våt i håret, berre på genseren. Nokre gonger er det berre reklame i postkassen når ein sprang dit midt i ein høljebye for å hente ei bok ein ventar på.

Nokre gonger vil eg berre falle av verda og sveve vektlaus og fargelaus rundt i duften av nybakt brød, men så gjer tyngdekrafta det slik at eg ikkje klarar å riste av meg kloden.

Nett no er det slik, og så rista eg litt på Orakelet. Og det svara:

«Then again, I sometimes announce that I’m falling off the world, and then follow it up with lots of posts about random things, so you never know.»

Snart er brødet mitt ferdig steikt.

