Frå dengong ei jålete teneste for jålete folk fanst

Mini-intervju med Avil

Det var Avil som vant avstemningen om beste bloggpost i uke 7 med posten Moralske dyder og laster ifølge Aristoteles. Som vanlig ba vi om et intervju med bloggeren.

I anledning at Avil skriver en av de sjeldne bloggene på nynorsk hadde redaksjonen opprinnelig tenkt å foreta hele intervjuet på nynorsk, både som en hyllest til vinneren og en markering av at Norge har to likeverdige skriftspråk. Men etter flere tilløp som alle landet i papirkurven tok vi til vettet. Av respekt for nynorskbrukere over hele verden ble spørsmålene stilt på bokmål i mailen vi sendte til Avil:

Sonitus: Du har visst vært aktiv i diskusjonsfora på nett i flere år, men er ganske fersk som blogger. Hvordan opplever du bloggebyen som fersking? Hvordan er du blitt tatt i mot? Og det ser ut til at du tidlig fikk kommentarer på bloggen din. Har du med deg følge av folk du kjenner fra før, eller hadde du bare flaks som ble sett tidlig?

Avil: Bloggebyen er heilt utan kart, og eg anar ikkje om eg har noko overblikk, om eg har vore i sentrum eller i utkanten. Eg trur kanskje eg berre gjekk rett inn på den første rølpete pøbben eg fann og er blitt sitjande der. Eg les tildømes aldri VG-bloggar. Folk er jo stort sett veldig greie, det er rart det der.

Når det gjeld tilbakemeldingane eg har fått, så ser eg på dæsjbordet at det var forumfolket dei første to dagane, så var det bråstopp nokre dagar, og deretter var det berre å byggje seg opp ein lesarkrins slik ein no gjer det. Dessutan er eg ikkje dei einaste forumisten som har debutert her no, og me les jo gjerne kvarandre sine bloggar.

Eg fekk nok den beste drahjelpa eg kunne fått av Beate (Beates rasteplass), då ho både hjalp til med det tekniske og det sosiale. Det er alltid fint å komme på fest når det mest hyggelege og populære dama helsar overstrøymande og presenterer deg for dei andre.

Sonitus: Hvilke forskjeller og likheter ser du mellom blogg og forum? Ser du noen fordeler eller ulemper med de forskjellige arenaene satt opp mot hverandre? Har du konvertert helt, eller er du fortsatt en ivrig forumdeltaker?

Avil: Forum inneber ein avgrensa, men relativt stor lesarkrins, kjappe tilbakemeldingar, og alle postane samla på ein stad. Ein post er berre starten, det er «kommentarfeltet» som er sjølve livet på forumet eg er van med. For å trekke parallellen til bloggebyen vidare, så er forumet eg kjem frå som stambaren min. Eg har bura meg inne der i fem år, og vandra ut i bloggebyen i håp om å endre vanar og fokus.

Sonitus: Det ser ut som du startet bloggingen med å skrive mest om norrønt og religiøse historier og myter, men det har det blitt mindre av etter hvert. Du har også sagt noe om at du ikke hadde til hensikt at bloggen din skulle bli en feministblogg, underforstått at den har blitt det likevel. Hva tenker du om utviklingen av bloggen din? Hvilke hensikter hadde du da du begynte? Og hvorfor tror du bloggen har utviklet seg slik? Dessuten: Hva er bakgrunnen for navnet på bloggen?

Avil: Der ser du. Eg skulle endre fokus, og bruke bloggen til nyttige ting for meg sjølv. Men så tek det sosiale over og eg endar med å diskutere og tulle og hisse meg opp over dei same tinga alle vegar eg kjem. Eg trudde blogging skulle hjelpe meg til å halde fokus. Saken er at ingenting hjelper. Eg er rett og slett ikkje internettmoden.

Temaet skulle vere norrøn mytologi og alt anna som var relevant for eit prosjekt eg driv med. Namnet er då berre tøft. Veldig nynorsk.

Sonitus: Du har skrevet om mange forskjellige emner, og mye av det med åpenbar kompetanse. Det har kommet noen små drypp her og der i kommentarfelt som får meg til å tro at du har en ganske sammensatt bakgrunn rent faglig. Kan du si litt om det?

Avil: Eg har nokre fag frå universitetet og har budd litt rundt omkring. Då samlar det seg gjerne litt viten om forskjellige greier.

Sonitus: Så kommer spørsmålet du kanskje hadde håpet at du ikke fikk. Du blogger på nynorsk, et ganske konservativt nynorsk til og med, og det er såpass sjelden at vi må gripe fatt i det. Har nynorsk alltid vært skriftspråket ditt? Du har nevnt at du blir sett på som etnisk og lyrisk fordi du skriver nynorsk. Møter du disse holdningene ofte? Eller har folk også andre fordommer mot de som skriver nynorsk?

Avil: For meg er ikkje nynorsk ei betent eller kontroversiell greie. Eg bur i ein nynorsk kommune, har alltid hatt nynorsk på skulen, lese bøker på nynorsk og snakkar ein dialekt som ligg tett på skriftspråket eg nyttar.

Eg har skrive bokmål på nett lenge, men har lagt merke til at andre som skriv nynorsk framstår som vittige, intelligente og sexy. Det er haldningar eg ofte møter, også når eg snakkar dialekta mi. Folk flest syns rett og slett nynorsk er både sexy og finkulturelt. Eg har bestemt meg for at eg skal klare å leve med det.

 

9 Responses to “Mini-intervju med Avil”

  1. on 28 Feb 2007 at 4:35 pm   Sexy Sadie

    Det må da gå an å leve med et rykte som sexy og finkulturell, Søta! :blafrer:

  2. on 28 Feb 2007 at 5:24 pm   Beate

    Jeg må bare si at jeg aldri noensinne har lest et intervju som har gjort sånt inntrykk på meg i hele mitt lange liv.

    *trekker pusten*

  3. on 28 Feb 2007 at 5:29 pm   Sexy Sadie

    Skal det ikke mer til? :ler:

  4. on 28 Feb 2007 at 7:09 pm   Avil

    *sleng med håret*

  5. on 28 Feb 2007 at 7:58 pm   Kjut

    Du skriver bra, Avil. Jeg leser ikke mange blogger, men du har en evne til å fengsle.

  6. on 02 Mar 2007 at 3:31 pm   Turboline

    “!Namnet er då berre tøft. Veldig nynorsk.” Nå lurer jeg enda mer på hva det betyr, egentlig. Jeg er jo utlending. Og jeg synes at Avil er både vittig, finkulturel og sexy på bokmål, jeg. På nynorsk er hun mer uoppnåelig, på en måte. Krevende. Kostbar. Men jeg er som sagt bare utlending. En lat en.

  7. on 05 Mar 2007 at 9:17 am   Suz

    Er det her dere er alle sammen?

  8. on 05 Mar 2007 at 12:14 pm   Fryd

    Ja. Det er her vi skriver ut vår nesegruse beundring for vår egen Avil.

  9. on 06 Mar 2007 at 10:14 pm   Avil

    Turbo: Det betyr “Lys på vei” eller “Kommende lys”.
    Ellers må eg få takke for rosande karakteristikk.
    *suss*

Legg igjen en kommentar

