Lars og kompisane hans i Black Debbath er komme med ei ny plate.
Det skal visstnok vere ein rockehyllest til kvinnen.
Dei har til og med laga musikkvideo.

Husk at på fredagar er det lov å kjøpe seg ny cd, sjølv om ein har dårleg råd.
For sjølv om ein ikkje veit korleis ein skal få mat neste veke ordnar det seg sikkert. Du kan jo berre flytte til Lommedalen. Har du ikkje brød, kan du alltids ete kake. Og kvinner skal hyllast. For dei er jo så likestilte, sjølv om dei ikkje er vaksne.

Eller for å seie som Prinsessa ville sagt: «Ja, men både i Norge och Sverige är kvinnor så individualistiska och vi jobbar och är jämställda och har samma lön. (…) Jag har vänner med massor av pengar och vänner utan pengar. Jag har vänner som inte vet hur de ska få mat till nästa vecka och vänner som klarar sig väldigt bra. (…) Nej, jag förstår mig inte på vuxna. De är så dömande och falska, antingen är de övertrevliga eller inte trevliga alls mot mig.»

God helg!

