Eit meme! Så deileg! Enkle reglar og oppgåver!

Dette er greia: Svare på spørsmål og tagge nokre nye. Eg har valgt å tagge folk eg veit lite om.

1. Kva gjorde du for 10 år sidan?
Då var eg ugift, barnlaus, budde i kollektiv i Danmark, og studerte psykologi.
2. Kva fem ting står på “gjere-lista” di i dag?
I morgon skal eg dette:

  • følge dottera mi til skulen og guttungen i barnehagen
  • gå heim og skrive
  • hente ungane og handle middag
  • sørge for at jentungen kjem seg i bursdag med fintøy på og gåve i pose
  • få ungane nokolunde glade, mette og reine i seng

3. Snacks eg likar (tillet meg å skrive ned det einaste snopet eg likar, sidan snacks er litt ekkelt)

  • svarte halslinser
  • gule fisherman’s friend
  • kvit sjokolade

4.Ting eg gjerne ville gjere om eg blei milliardær

  • betale ned alle lån, kjøpe leilighet i Oslo og ein eller annan varm stad
  • berre skrive resten av livet
  • sponse nokre miljøfremjande føretak
  • betale skatten min med glede
  • dele ut små, fislete og uforutsigbare stipend til kreti og pleti

5. Stader eg har budd

  • rekkehus
  • villa
  • kollektiv
  • stråhytte
  • leilighet

6. Desse folka vil jeg vite mer om

