Eg har no flytta alle postane mine derifrå og hit. Og sendt følgande melding til administrator av staden:

Hei!
Eg har forgjeves forsøkt å logge på i lang tid. No vil eg be deg om å slette heile bloggen min på Forfatterbloggen. Både fordi eg ikkje kjem inn på den, men mest fordi det ser ut til at nokre tilsynelatande forstyrra (eller svært lite sosialt tilpassa) brukarar tek svært mykje plass på Forfatterbloggen. Når eit innlegg om incest heilt forutsigbart blir fulgt opp med eit langt kommentarfelt der incestoffer blir framstilt som løgnarar og sytekoppar, og når fleire av brukarane ser ut til å ha eit slags korstog mot psykiatri og psykologi, og ikkje vik tilbake for å påberope seg forskning og æreskjelle andre brukarar om ein annan, ønsker eg ikkje ha ein blogg der lenger.
Takk for meg.
Synd forfatterbloggen utvikla seg til å bli ein slik leikeplass for forstyrra kverulantar.
mvh
Kristine Tofte

Til orientering.
