Eg er litt hektisk inni meg for tida. Dei siste fire månadane skulle sett slik ut: Skrive siste kapitlar inni der i nesten heilt ferdig bok, språkvask, korrektur, jippi ferdig!, NaNoWriMo’e ny bok, jippi!, – ja, du ser det for deg?

Eg er framleis på punkt 1.

Så ingen julehandel i Køben for meg, og ingen reise til Oslo og gå på konsert og ingen NaNoWriMo-premie og intet godt samvit.

Dagane ruslar og går og eg får gjort mindre enn minst, men eg står no opp og dusjar og kler på meg og drikk kaffi og handlar litt mat, trass finanskrisa, som eg trudde ville vere til stor glede for miljøet, men som viste seg å føre til at Kristin Halvorsen syns me skal bruke pengar me snart ikkje har på å kjøpe ting me ikkje treng. Bra me kan sjå fram til Obama, no når SV er blitt Bush-administrasjonen, i alle fall i små augneblink. Men eg handlar i alle fall, og handling er ikkje ingenting, det er store, store utfordringar.

