Onsdag var den til no travlaste dagen. Først på jobb, og så teikne kart, og jaggu kom ikkje sjølvaste sjefsredaktøren med kone for å inspisere og nippe vin. Einslags vernissage på kartet over Eirabu. Som ikkje var heilt ferdig då dei kom, og først blei det klokka omlag midt på natta.

Men no! No! No! No skal eg ikkje vere på den der betalte jobben min før i mars, og i morgon kjem manus frå språkvask og no! No skal boka bli ferdig!

Og eg skal drikke te eller brus eller vin eller noko med ein mengd fine folk, og om nokon eg ikkje har nummeret til skulle finne på å ringe meg, så er eg pysete med å ta telefonen, så send helst melding.

Helsing mentalt frisk. Og glad.

bilde-596

Her sit bloggskribenten og kikkar ut på tåka, og undrar seg om kombinasjonen frost og tåke vil påverke SAS sine evner til å bringe bloggskribenten over fjella.

