I morgon tidleg pakkar eg trillekoffert og taske, sikrar meg at eg har mobil og kort med, og så er det svosj til Lillehammer. Sist år var eg invitert til å lese på eit arrangement der forlaga kunne presentere forfattarar for utanlandske forlagsfolk. Ingen viste interesse for å omsetje boka mi, men til gjengjeld fekk eg oppleve forsommarens vakraste eventyr for første gong, eg fekk knytta nye vennskapsband som viste seg å bli nære og viktige, og eg fekk høyre og sjå forfattarar som til då hadde vore slike teoretiske pidestallstorleikar.

I år er eg berre publikum, og skal vere der tre dagar, prate litt med presse (høyres ikkje det tøft ut, hæ?), og elles berre kose meg. Det kjem mange blogg/bok-folk, og endå fleire berre-bok-folk, og forlagsfolk som skal spandere middag og vin, og det kjem til å svirre og surre og blomstre og dufte av litteratur og kvitvin i heile Lillehammer.

Kjem du?

