På torsdag skal eg lese på Litterturhuset. Eg er ikkje den einaste, og det er på sett og vis bra, men me er 24 debutantar og det er strengt tatt i overkant. Anyway: Om du bur i Oslo og hadde tenkt deg å gi Song for Eirabu i julegåve til nokon, er det eit veldig bra tidspunkt å få ei signering. Om du ikkje bur i Oslo, og har vore inne på liknande tankar, så er det faktisk framleis eit godt tidspunkt, for eg skal stikke oppom forlaget og signere litt mens eg først er i Tigerstaden. Siste sjanse før jul folkens, så send meg ein epost på ktofte@hotmail.com, så ordnar me noko. Og for alle andre, som berre vil høyre folk lese frå debuthjartebøkene sine, så kan me sitje tindrande og lyttande i same sal på onsdag og torsdag. Eit helvetes maraton, men eigentleg fint likevel. Det er Helene Uri som skal presentere boka mi, eg håper ho likte den. :skjelve:

