Alt ugjort blei gjort, alle brev sendt, alle telefonar tatt, alle journalnotat og epikrisar og tilbakemeldingar og avtalar vart orden på til sist.

Eg har logga av og slokt lyset, lukka døra og sett skiltet på «ledig».

Foran meg ligg seks, skinande veker.

Plan:

1. Skrive. Ungdomsboka ferdig til august. Samstundes skrive mest mogleg på Eirabuboka.

2. Reise utan å stresse. Eg skal med familien til svigers i Danmark. Eg skal bu i kollektiv i tysk herregård. Eg skal attende til Danmark. Så til Noreg og sommarhuset. Eg skal ikkje hisse meg opp over somlete ungar eller underkommuniserande mann eller treig trafikk eller tyskarar som berre snakkar tysk eller vinslantar som er drukke opp når eg endeleg set meg ned og har tenkt å forsyne meg eller bladlus eller brunsniglar eller noko som helst.

3. Ikkje noko punkt tre, faktisk.

Ferie.

