Eg har eit slags nytt liv. Igjen.

No har eg altså sagt opp den fine, trygge, kjekke jobben min på BUP. Ny kvardag er skrivedagar utan internett, og eit par dagar med privatpraktiserande klinikkarbeid.

Fine ting.

Dessutan lagar eg ting.

Eg har strikka ganske mykje, og først viste det seg at strikkekjolen min var i storleik flodhest, så eg måtte rekke opp skiten, og no har eg altså strikka ein halvmeter heilt riktig storleik (målt opp mot favorittstrikkekjole). Det skal bli mariusmønstrete øverst, og eg gleder meg sånn atte jelp til den blir ferdig. Heldigvis er det vinter lenge, lenge, så eg skal få brukt den før det kjem kvitveisar og mildver, trur eg.

Favorittkjole til venstre, mariuskjole til høgre. Wuuhuu!

Ja, og så teiknar eg, då. Og sidan ho som skal bruke teikninga i boka si ikkje er heilt nøgd, så får du sjå midlertidig utkast, fordi: LOOK WHAT I DID!

Eg burde sikkert vere meir strukturert og sånn. Men det er så gøøøy!

