Stikkord

, , ,

Fragmenterte dagar og tankar. Passar best som liste.

  • Eg er for tida på skuleturné, og det er selsomt og fint.
  • Eg har ikkje røykt sidan 2013.
  • I følge ein app (som er laga av foreininga for hjarte og lungesjuke, ikkje landsforeininga for lesbiske, homofile og transpersonar, sjølv om det er lett å blande) har eg spart 1500,- kroner.
  • Berre det å laste ned ein app frå den skumle foreininga var eit stort skritt.
  • Eg trur framleis eg har lungekreft og brygger på KOLS. Eg veit. Det går over. (eller ikkje).
  • På laurdag skal eg gjere noko skikkeleg nifst. Og gøy, kanskje. I Oslo.
  • Eg har fått meg Instagramkonto. Der kan du følgje med på det spanande livet mitt. Det er flest bilete av mat.
  • Eg er begynt å trene igjen. Utfall med vekter er ei religiøs greie. Baksida av lårene mine er eit tempel. Kjeften på deg.
  • Eg fekk akutt armsmerte av hekling. Eg lærte hekling før jul. Sidan har eg ikkje gjort handarbeid.
  • I morgon skal eg ete middag med redaktøren min. Det blir rart. Me skal nemleg snakke om ny bok. Han har ikkje fått lese noko. Ikkje får han det heller, før i mars, trur eg.

    Ting du kan sjå på Instagram:

    nifskake

    Kake eg har bakt.

    soriyanagi

    Den nye vasskjelen min.

