Stikkord

Skuleturne er i grunnen ganske gøy. Ungdomsskuleelevane i Sunnhordland og Haugalandet tar det pent at eg kjem og les blodige tekstar og maskingeværsnakker dei gjennom skriveworkshop. Dei er høflege, hardarbeidande og gir meg tru på framtida.

Kalenderen her på bloggen er ikkje akkurat oppdatert, og akkurat no kunne eg ønske eg tjente ti gonger så mykje som eg gjer, så skulle eg ansatt ein supersystematisk webansvarleg og fått orden på alt.

Men things to do, altså.

I morgon, torsdag 07.02.2013, kl. 18.00, skal eg vere med på feiringa av ungdomsbøker si nye nettside ubok.no. Fine, unge bokelskarar arrangerer på Litteraturhuset i Oslo, og eg gleder meg.

Ti dagar seinare, søndag 17.februar, kl. 19.00, skal eg underhalde på feiringa av Stord folkebibliotek sitt 150-årsjubileum, i Kulturhuset på Stord. Biblioteket eg vaks opp i. *hjarte*

Og så drar eg til Spania i to veker, for å få gjort noko med denne uskrivne romanen som ligg og trøkker. Det blir best. Sorry, verda, du er gøyal og fin, men det blir aller best å ikkje vere i deg litt.

Utover våren skal andre rare og fine ting skje. Eg skal til Trondheim og besøke Bookstars, eg skal til Grimstad og besøke litteraturfestival, og så skal eg skrive litt i Haugesunds avis.

Men mest av alt skal eg puste, og skrive, og vere mamma, og ha verdas finaste pasientar.

Og om du no syns eg høyres ut som om eg elskar verda og alt er pur lukke, så minner eg om kva som er i ferd med å skje der ute:

Ein kan ikkje vere sur og negativ, ikkje så veldig, i alle fall. Ikkje når det skjer mirakel kring husnovene.

