Stikkord

Dagane fyk. Den anstrengande interiørinteressa har ført til at me har bestilt intet mindre enn to nye sofaer.

Og eg har lært meg å køyre med tilhengar.
Det vil seie: Eg har køyrd med tilhengar. Til Bergen. Bytrafikk og filskift i 80  km/t og rundkøyringar og IKEA som slett ikkje ligg same plass som før og parkering og kjøpe flate pakkar og legge på tilgengar. Og surre dei fast sjølv og køyre heim med lange flatpakkar stikkande opp av hengaren, surra fast av meg sjølv, vel vitande om at dersom dei slit seg laus og fyk gjennom lufta og treff ei frontrute og drep nokon, kan eg ikkje seie til NOKON andre at det er deira skuld.

Det er ikkje all rydding som ser ryddig ut

Det er ikkje all rydding som ser ryddig ut

Vidare har den anstrengte og anstrengande interiørinteressa fått meg til å montere ei bokhylle og sortert bøker.

Og det var berre det som låg i stablar på govlet på kontoret.

Og det var berre det som låg i stablar på govlet på kontoret.

Cand. reol

Cand. reol

Ute skin sola og me har sådd årets åker, hausta den første rabarbraen, og gravd opp overvintra pastinakk.

Alt vel.

åker2013

