Stikkord

, ,

Denne veka er det bokfestival i Oslo! Eg deltek på festivalen med både debatt, Eirabu/fantasy-snakk og nyskriven tekst.
Først er det bokbloggtreffet i Gyldendalhuset på laurdagen.
Det blir stas, og kanskje litt skummelt.
Laurdag kveld, 15 september, er det duka for litterær dødskamp:
Klokkeslett: 20:00
Sted: Spikersuppa
Scene: Victoria jazzscene

Søndag 16 september er det bokprat med fine folk:
Klokkeslett: 14:30
Sted: Spikersuppa
Scene: Saras telt
Tema: Årets skjønnlitteratur
Eivind Hofstad Evjemo (Det siste du skal se er et ansikt av kjærlighet), Line Berg (Skrottene), Kristine Tofte (Song for Eirabu) og Kjersti Annesdatter Skomsvold (Monstermenneske) møtes til samtale.
Programleder: Selma Lønning Aarø.

Når det gjeld laurdagen:
Oslo bokfestival har ikkje offentleggjort deltakarar og jury, men det har Litterary Death Match i USA gjort:
The stellar lineup includes four writers — each will read their own work for seven minutes or less — including writer/scientist/performance artist Demian Vitanza (author of Urak), psychologist/fantasy writer Kristine Tofte (author of the Song for Eirabu series), the outstanding Marianne Clementine Håheim (author of the poetry collection Murmurs), former Rød Ungdom leader and author of De superrike, Mímir Kristjánsson.

They’ll be judged by a trio of all-star arbiters, including star cartoonist/illustrator Flu Hartberg (author of Horgan, and member of the Dongery cartoonist community), theatre director and actor Terje Skonseng Naudeer (featured in Himmelblå), and one more to be named shortly!

Resten av programmet finn de her: Oslo bokfestival.
Det er nok å velge mellom, for å seie det slik!
For mitt vedkomande er festivalens motto: Kristine gjer ting ho ikkje kan.
Og av ei eller anna grunn får eg lyst til å vise fram eit fleire år gammalt bilete av meg med Eirabu-veska mi, som Lise sydde. Det er elles den geniale festivalveska, eg får med meg ein bunke A4-ark, pc, bøker og alle kleda eg skal bruke, vips borte i veska.

Kristine gjer ting ho ikkje kan: Som å posere med veske.

Ja, eg ser smashing ut på dei bileta. Eg har tragisk ventehår for tida, samlar frå ein kortkort sidecut til litt meir lengde (eller laaaangt, som eg tenker inni meg). Når eg ser dei bileta tenker eg at eg burde absolutt spare til lengre hår. Og slanke meg. Og bli tre år yngre.
Då skal eg bli akkurat SÅ fin igjen:

Ikkje lett å vite kvar ein gjer av armane sine når ein poserer, nemleg.

