Dette blogginnlegget er berre til meg sjølv. Eg fann nettopp ut at den der sidestolpegreia kan forsvinne. Bloggen er ein fin stad å gøyme omtalelenker. Men ikkje om dei blir borte.

No hjalp google, så eg klypper og limer. Bær over. Bloggpostar blir nemleg ikkje borte om ein skiftar mal og slikt. Så det må altså berre vere slik.

ASVbib

Fløy en liten blåhval

Bokstavelig talt

Bibliotekarens bibliotek

Biblioteksentralen (klikk på Månedens fantastiske debutant)

Den hemmelige hagen

Bookhouse girls

Buskerud leser

Tvslavens treningsblogg

Maris mørke hjørne

Underhold meg

Tones boksider

Av en annen verden

Hjorthen

Hagen på hytta

Frem fra skyggene

Flimre

Bharfot

Revolusjonært roteloft

Cloudberry

SerendipityCat

Sammensurium.net

Marianne leser

Rullerusks rablerier

lises hobbyblogg

Seasons in Sogndal

Adresseavisa (klypt og limt)

Årsaka til at eg var litt forstyrra og sletta heile omtalelenkelista var eit bilete eg ramla over.
Jonas. Naken. Motorsag. På brygga. I regn.